۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱

کتاب رتبه بندی های دانشگاهی در نظام آموزش عالی سلامت منتشر شد

کتاب رتبه بندی های دانشگاهی در نظام آموزش عالی سلامت منتشر شد

کتاب رتبه بندی های دانشگاهی و مسئولیت اجتماعی در نظام آموزش عالی سلامت با رویکرد بررسی جامع نظام های رتبه بندی دانشگاهی در سطح بین اللملی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، توجه به کارکردهای مهم دانشگاه در قرن بیست و یکم و گذار دانشگاهها از دانشگاه نسل دوم به دانشگاه نسل سوم و اهمیت ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به خصوص دانشگاههای علوم پزشکی از نکات مهم و کلیدی در رتبه بندی دانشگاهها محسوب می شود.

کتاب رتبه بندی های دانشگاهی و مسوولیت اجتماعی در نظام آموزش عالی سلامت با رویکرد بررسی جامع نظام های رتبه بندی دانشگاهی در سطح بین اللملی و توجه هر کدام از این نظام ها به مقوله ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاهها توسط انتشارات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و با همت دکتر بهرام عین اللهی، دکتر محمد مهدی صدوقی، دکتر سلیمان احمدی و دکتر علی نمکی به زیور طبع آراسته شد.

بررسی ۲۶ نظام رتبه بندی دانشگاهی در سطح بین اللملی ، تعریف مسئولیت اجتماعی در نظام سلامت و ارایه مدلی جهت رتبه بندی دانشگاههای علوم پزشکی با رویکرد توجه به ایفای نقش مسوولیت اجتماعی از اهم مطالب این کتاب است.

کد خبر 5220674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha